BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Friday, November 19, 2010

taktau

kadang-kadang orang tak tahu saya tengah sedih. orang akan lihat saya ketawa dan gembira setiap hari yang saya lalui.sampai ada yang tertanya 'faten,kenpa aku tngk kau tak penah ada problem,hidop kau dgn gelak ketawa' .rasanya tak pelulah nak bgtaw aku sedih kat semua orang .tapi dalam hati tak ada seorang pun yang tahu.saya menangis sendiri dan ketawa sendiri . tapi bukannya GILA .semuanya sendiri dan saya tak perlukan sesiapa. betolkah aku tak perlu kan sesiapa? betol ke apa yang saya buat? tak kowt . saya masih ada kawan kawan yang masih sayang akan sayang . rasanya . kalau tak ada apa boleh buat . sudah menjadi suratan atau kebetulan? okayy kau da kenapa jadi jiwang pulak mlm nie?


tak semua perkara saya harus kongsi orang lain walaupun rakan baik saya sendiri. tapi ramai cakap apa guna kalau ada rakan baik kalau tak boleh kongsi suka dan duka. tapi kadang-kadang rakan baik kita pun ada msalah sendiri jgak . saya cuma tidak mau menambahkan beban yang bercelaru kat otak mereka .bila saya rasa perlu then baru saya bagitau .tapi kadang-kadang saya memerlukan sedikit ruang dan masa untuk diri sendiri .tapi saya tasuka menyendiri . macam mana tuh?

apabila saya sedih,saya tak perlu tunjukkan kesedihan yang saya alami.sebab itulah sesetengah orang menggunakan orang menggunakan diari untuk mengungkapkan isi hati yang mereka tanggung selama ini. tapi saya cool en .saya tulis pakai blog.diari zaman dulu dulu aa .

bagi saya belog adalah tempat saya mencurahkan segalanya.ada kalanya menangis,gembira,sedih dan macam -macam perasaan yang saya rasa,yang tak boleh diluahkan pada rakan dan orang lain,jadi saya akan luahkan kepada blog.

alangkah bagosnya,jika hidup di dunia ini seperti blog.sesiapa sahaja yang saya kenali atau tidak,akan menolong apa yang termampu,tanpa memikirkan siapa saya .

0 comments: